კრიტერიუმი
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მსჯელობა
|
აზრი არ არის კარგად გამოკვეთილი ენა გაუმართავია.
აზრი არათანაბრადაა გადმოცემული
|
მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა თემაში მოცემულ წყაროზე, თუმცა მხოლოდ ნაწილობრივად
გაიაზრებს მასალას.
|
მკაფიოდ მეტყველებს შეუძლია ეფექტურად გამოიყენოს ტექსტთან დაკავშირებული
უცხოური წყაროები.
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით მსჯელობს თამამად.
შეუძლია თავისთვის საინტერესო კითხვებზე პასუხის გაცემა.
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
აზრი არ არის კარგად გამოკვეთილი. მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს
საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტთან.
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები.
|
არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან. მოჰყავს არგუმენტები მაგრამ მტკიცებულება
სუსტია.
|
მოსაზრება ორიგინალურია გამყარებულია ფაქტებით და მცნებებით.
|
პრეზენტაცია
|
ეფექტურად არა არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება
და პასუხის გაცემა. არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები.
|
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს. იყენებს თვალსაჩინოებებს,
პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას.
|
ჩამოყალიბებული აქვს პროექტის არსი. პასუხობს შეკითხვებს. აყალიბებს
აზრს.
|
ნათლად ჩამოყალიბებული აქვს
პროექტის არსი. აქვს ,კაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეები აქვს
გაშლილი. იყენებს
თვალსაჩინოებებს
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment