შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
1-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
მსჯელობა
აზრი არ არის კარგად გამოკვეთილი ენა გაუმართავია. აზრი არათანაბრადაა გადმოცემული
მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა თემაში მოცემულ წყაროზე, თუმცა მხოლოდ ნაწილობრივად გაიაზრებს მასალას.
მკაფიოდ მეტყველებს შეუძლია ეფექტურად გამოიყენოს ტექსტთან დაკავშირებული უცხოური წყაროები.
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით მსჯელობს თამამად. შეუძლია თავისთვის საინტერესო კითხვებზე პასუხის გაცემა.
მოსაზრების არგუმენტირება
აზრი არ არის კარგად გამოკვეთილი. მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტთან.
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები.
არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან. მოჰყავს არგუმენტები მაგრამ მტკიცებულება სუსტია.
მოსაზრება ორიგინალურია გამყარებულია ფაქტებით და მცნებებით.
პრეზენტაცია
ეფექტურად არა არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხის გაცემა. არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები.
ბუნდოვნად აყალიბებს პროექტის არსს. იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას.
ჩამოყალიბებული აქვს პროექტის არსი. პასუხობს შეკითხვებს. აყალიბებს აზრს.
ნათლად  ჩამოყალიბებული აქვს პროექტის არსი. აქვს ,კაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეები აქვს გაშლილი. იყენებს თვალსაჩინოებებს

No comments:

Post a Comment